måndag 17 juni 2013

Lite uppdatering

Det var längesen sist jag skrev här på bloggen. Jag tycker att jag bara blir latare och latare varje dag nu. Nu får jag helt enkelt skärpa mig.

Har jobbat kvällstid på samma ställe i 2 veckor nu. Som tur har jag inte ännu ledsnat på det men jag e ganska säker på att jag kommer att göra det i framtiden hahah. Borde söka ett nytt sommarjobbsplats nästa år så vi får se.

Jag har ju som vanligt lika många ogjorda planer inför sommaren men vi får se hur mycket jag hinner med det. Arbetskontraktet är iaf till 25:e augusti så jag kommer förmodligen att jobba 100% till datumet. Knappast hinner jag med någonting alls än att sova o jobba.

Hur månne detta riktigt gå. Farsan kommer hem idag med taxi från Uleåborg unisjukhus för han ville inte till Tärjä vårdcenter. Jag o mamma hamnar väl o ta extra hand om honom då han hade opererat sig i det andra ögat.

Funderade på att för helvete aktivera min studieblogg som legat död i säkert över ett år nu men denna gång tänker jag lägga upp videor och annat skit som jag tycker e lärorikt. Nya kategorier som smink, matrecept, tips och ja allt möjligt annat än skolämnen tänker jag väl lägga upp varje dag.

Japp Japp.
Planer till sommaren 2013:
  • förbättra min finska
  • förbättra min kemi 
  • lära japanska
  • köpa en tablet
  • gör klar en shironuri outfit
  • biokemi?

Inga kommentarer: