lördag 29 juni 2013

Jobb, hemarbete, trädgårdsland, jobb igen.

Fick min lön för denna månad redan. Skönt men ännu 2 månader återstår. Min mamma har endast en arbetsdag kvar som hon ska jobba innan hon tar en 3 veckors semester från jobbet. Hon förtjänar det men jag vet att hon kommer ändå o arbeta som en galning hemma. Det finns så mycket ogjorda hemarbeten nu, Jag och min mamma blir alltid trötta o utmattade varje dag. Jag sover typ nästan för lite nuförtiden.

Ända sedan farsan kom hem från sjukhuset har jag hamnat o vakna tidigt på morgonen. Ge ögondroppar varje timme på morgonen. Sedan laga mat.. Jobba kvällskift och sedan sova. Lite internet tid har jag fått ha men då efter kvällskiftet sent högst till kl. 2 på morgonen.

Jag avundas då alla andra har det så bra nu hehe. But thats life yo. Allas liv e väl annorlunda.. En del har det bättre än andra. GODDAMNIT

En sak som e klar e att jag har beställt alla de grejer jag behöver till min shironuri outfit. Dom kommer först fram i mitten/slutet av juli först men annars e det nog som det ska. Ska bli intressant om jag får ihop det till något eller om jag ens får något utav det hahah xD  We'll just wait and see ~~

Inga kommentarer: