lördag 1 juni 2013

Back home...

Kom hem kl 6 igår med tåg. Fuskade dock lite me tågbiljetterna lol hoppade av från tåget i Kokkelbyn med en tågbiljett till Bännnääääs. Lite billigare fick jag iaf men tåg priserna har verkligen stigit denna år. Synd.

I alla fall jag e hemma nu och har varit sysselsatt hela kvällen och idag med hemarbeten... Ska börja jobba om några dagar. Usch ärligt talat så vill jag nog jobba någon annanstans också men orkar bara ej söka. Jag får iaf pengar. Ingen verkar vilja hyra min bostad fastän det är färdigt möblerat till ett ganska bra pris. Hö.. men som tur får jag ju sommarjobbspengar så att jag iaf kan betala det.

I kväll ska jag iaf ut med en vän o festa. Imorgon ska jag till Keppis för att städa kapellet och få pappa o fiska. Stackarn ser ju inget mer men han får också skylla sig själv för att ha druckit och rökt under sin unga tid. Att dricka och röka e verkligen en dålig kombination.

Inga kommentarer: