lördag 1 december 2012

Lilla Jul

JAhapp Nu är det plötsligt december. Om typ två veckor sticker jag hem och arbetar under jullovet. Jävlar då jag var tvungen att betala 2 extra månadshyror helt i onödan. Alla mina pengar som jag hade tänkt sparat till mina drömkläder gick till möbler och redskap som jag var tvungen att skaffa då jag flyttade till min andra omöblerade studiebostad.  Tyvärr blir det nog ingen Stockholm resa för i år men definitivt kanske på sommaren eller nästa nyår !!

De värsta dagar är de kommande dagar och veckor som återstår till jullovet.
Ännu minst 4 prov att försöka klara igenom. Jag vet själv att jag kommer att skippa några för det e omöjligt att få alla godkända då det är så mycket man måste läsa. Man måste väl bara försöka göra sitt bästa.Fml

Det var första gången jag fick krapula från gårdagens lilla julfest och glöggfest därefter. Att dricka för mycket var inte en smart beslut. Och öl smakar fortfarande skit. Just sayin.

Vad borde jag annat säga. Fattar fortfarande inte varför folk dricker sig fulla >w<)  Det blir som om koreansk drama gick i uppfyllelse. Klasskompisarna tycker att jag är bra på att dansa O.o ööh jaha lol men ja jag tycker om att dansa för mig själv ibland så det e väl kanske orsaken till varför jag verkar vara bra på att dansa?  whatevs...

Glad lilla jul iaf.

1 kommentar:

Anonym sa...

When you check out the specification of the phrase adore, not just in terms of an enchanting romance by using another, however being a sensation that is certainly engendered in case you have miltchmonkey a much better association with ourselves far too : as well as as being a a feeling of larger unity with your family or mankind , that results in being far more crystal clear that each anyone is looking to get to have is definitely appreciate.