torsdag 27 december 2012

Fullt me folk i stan

Japp idag började vinterrean. Parkeringsplatserna var fullproppade och det var fullt med folk i varenda butik typ. Köpte själv bara ett bestickset för 11,90 € men har planerat på att skaffa ett strykbräde, påslös dammsugare, värmefilt? + mycket mycket kläder (igen) lol. Vi får se hur mycket saker det ännu ryms i min lilla etta. Har lite problem nu med att försöka på allting med mig igen på tillbakaresan. Bara om jag hade en bil e.e) Kanske jag frågar hjälp av min kusin för den här gången.

Fastän jag har dumpat och inget blivit med dom förra gångena men kanske denna gång det lyckas ? idk men hennes man jobbar kanske på morgonen så kanske det ändå inte passar XD whatever lets just wait and see.

Tycker att min blogg saknar lite bilder så här kommer en derp bild av mig lololo
YOLO



Inga kommentarer: