måndag 10 oktober 2011

Regn, regn och regn igen!! O_O

Det suger när det regnar hela tiden här i KArish wtf??!
det regnar som typ varjde dag i princip lol .. O.o duude när jag blir stor kommer jag knappast att flytta hit för det har regnat nonstop ! XD


e de måndag ifa ?? ahh ja det är det lol. En vecka har förflutit sedan studentskrivningarna och jag mår bra för tillfället. Inte mycket sepciellt har hänt hittils men att grejjer som jag beställde från eBay kommer till min post låda varje dag XD

Det är så roligt att få paketer från utlandet ;D det känns som man skulle få presenter varje dag ...kalla det som ett lyx liv ....har ännu minst typ 10 grejer kvar som inte har anlänt x3

Jag märkte att det börjar bli kallt nuförtiden ): värmen har ju helt och hållet försvunnit vilket är lite tråkigt D: Nu måste man ta fram vinter jackan och ylle tröjor osv ...


o(≧ω≦)o
Snailshit

Inga kommentarer: