torsdag 27 oktober 2011

Halloween party

 Ohoho vilken jäkla dag ööhöhö....

Idag började vi med temadagen och börja recykla gosedjur...det var ju skitroligt men öh dammit?
Man fick som klippa av huvud, ben whatever och sen sätta på ett annat gosedjur för att skapa en ny karaktär eller figur. sedan skulle man namnge den och skriva om den nya figurens egenskaper och karaktärer. Tema-dagar pågår i 3 dagar alltså onsdag,torsdag och fredag.

Men det var inte det som jag skulle skriva om idag. För idag ska jag berätta hur Halloweenpartyn gick öhöhö..derp
De var heltt öööh ...no words XDDD

Jag klädde ut mig till nyan cat och så stack jag och mina vänner till Smarket för att köpa purjolök ehehe...sedan till Nox nightclub klockan 9 på kvällen för att festa ahahaha...det var sjukt roligt, svettigt och hett. Inne i nightclubben var det inte så dåligt som jag trodde. Bättre än Jeppis Melody lololol really. Jag och mina vänner dansade förstås loss där på dansgolvet först. Jag älskar att dansa men jag brukar inte oftast dansa i sån här musik O_o jag gillar att dansa mera till ööh....t.ex. Dubstep och framförallt DnB woot! eller något nördigt weird lol musik pöh men helt ok musik spelades där. I don't really mind as long it sounds catchy and danceable <-????
Backstreet boys FTW!
Synd att dom inte spelade Rickroll eller Ievan Polkka remix låten :<

Inträde var ca 7 eur. Det var lite förjävligt för jag råkade tappa bort biljetten när jag antingen dansade eller sprang omkring i huset. så där fick jag stanna inne i huset för resten av kvällen. Jag och min kära vän tänkte dock hålla oss nykter hela kvällen. Vännen drack 2 energidrycker, hon dansade lika energiskt som en duracell kanin haha lol xD fast hon egentligen skulle vara en rainbow robot unicorn attack (googla om du inte vet) medan jag tog med vatten och så köpte jag en alkoholfri dryck för typ 2,40? kom ej ihåg ...hörde ju typ inget va tjejen på bardisken sa på grund av den jäkla höga ljudvolymen som alltid spelas i nightclubben =,=) Damn you volume!  STFU!! D<

Sedan var det limbo-time alltså den där käppleken som man skulle gå under utan att falla eller nudda käppen. Det var så roligt det hehe kom 3:e yay! ^^  nöjd var jag väl ändå. Den som vann limboleken var Tommi, som också går i samma linje som jag. Congratz dude hehe! en ey wait vad vann han riktigt? O.o
Dansandet fortsätter...wohoo 8D Till och med inredningsläraren från min skola var där och dansade skiten ur sig där ahaha det var en överraskning lol! men var han full eller? XD idk påminner om Naj i alla fall pga att han e halvflint lol

Det var förvånansvärt hur många som kände igen min nyan cat kostym ahhaaha till och med när festen slutade kom det som typ en kille utanför nightclubben som kom fram till mig och sade att hur  jag var typ skitawesome med min kostym och å lol gav honom en kram och stack iväg hem till min lägenhet ahhaha höhöhö kom på just att när jag höll på att dansa så kom en grabb och spanka min låda ahahah lol. Oh ja var där tills dom stängde alltså klockan 2.
High fiva en del personer... men mest min kära robot unicorn attack XD verkligen kul.


o(≧ω≦)o Snailshit

1 kommentar:

Anonym sa...

Great! Thanks for the share!
Arron