måndag 3 oktober 2011

Eh wtf?!

Jag e tillbaka i Karis igen och fan vilket regnväder 8DDDDD

ahahha O_o alla mina väskor blev blöta och jag va tvungen att fråga efter skjuts för annars skulle inte min stackars lilla kropp inte orka bära alla dom här grejerna som jag drog hemifrån D<

Fick träffa mina vänner igen <3 Uwah yay ;;;;;DDDDDD

Första lektionen i dag var Biokemi som började 12:30 och slutade 14:45...det som jag inte hade förväntat mig att det skulle komma så tidigt avr att läraren hade redan planerat att vi skulle ha prov imorgon =_______= SAY WUT?! O,O ....FFFFUUUUUU ahhaaoho lol kommer juh att fåh underkänt D< WHYYY??! Jag har ju inte ens hunnit skriva av anteckningarna som ni gjorde under lektionerna T_T och efter allt studentskrivningstorteringar och sedan prov i biokemi dagen efter  ankomst XD oh well ...var på filmkväll idag också BLACK SWAN O__________________O .....no comment but WTF?! :D *rapeface*
o(≧ω≦)o
Snailshit

Inga kommentarer: