söndag 22 maj 2016

Season finale, Onnibus och Picnic !

Studieliv
Denna vecka ha det varit mycket lite föreläsningar.
På fredagen festades jag och mina vänner och fick gratis inträde på krogen och champagne lol. Jag rockade dansgolvet med mina lysande LED-skor men det var också lite problem med den här ena skon då man dansa hårt och ändrade snabbt på inställningarna. Den ena skon slutade fungera också efter en stund. Dx
Killar dansade i princip runt mig och jag blev lyft upp rekordmånga gånger lol.
Kände mig som lejonkungen fast på dansgolvet ahahah

Lördagen åkte jag upp till Jeppis för att fira min väns födelsedag. Det var hektiskt jag mådde en aning dålig under resan och trött var jag. Jag åkte Onnibus för första gången och smidigt gick det. Det var lustigt nog att busschauffören inte ens iddes kolla min biljett när steg från obÅ lololo. Vi firade med lite picnic, vädret var lite kyligt och regnigt på kvällen. Jag provade på en jordgubbssmoothie vilket var super yummy. 
Jag övernattade över hos min vän och och det var trevligt.

På söndagen var jag på gudstjänst med familjen och sedan for jag och mina vänner på konstutställning. Det var riktigt fint och jag tyckte att det fanns många fina konstverk och teman.
Sedan for vi till en loppis som jag varit förr och kollat..

Jag for hem. Mamma lagade min favoritmat vietnamesisk Pho yumm dock där mitt under ätandet fick ja så otroligt ont i magen. O.o har haft värk i hela kroppen hela dagen och det kändes ju inte världens trevligaste. Jag vilade en stund på sängen tills det blev bättre o sedan fortsatte jag äta. Klippte också håret medan min mamma fick berätta och uttrycka sina problem om min pappa. Jag försökte också förklara min ADHD problem till min mamma. Varför jag så lätt ändrar planer och har svårt med skolan och sånt.

På söndagsnatten åkte jag buss tillbaka till oBå.

Shopping
Var till UFF och hittade lite gulliga kläder. Hittade t.ex. en rosa tullkjol och en svart klänning/skjorta? idk..men iaf. Söt var den lol XD
Jag borde väl nu snart sluta shoppa elr? lol

Anime/Manga/Spel 
Hmm...mestadels spelat Tree Of Savior. Anime och manga har jag nog inte hunnit orka hänga ikapp. Förhoppnings nu kanske nästa vecka då. Förutom Tree Of Savior har jag mera spelat brain spelappar som finns på Android för att förbättra t.ex. min koncentration, läshastighet och matematiska färdigheter. Det verkar som att mina styrkor ligger på problemlösning. Koncentration har jag verkligen svårt med dock.


Inga kommentarer: