söndag 22 november 2015

Examinationer och filmer

En till jävla hektiskt vecka. Examinationerna gick dåligt men jag deppade inte så mycket över det. Behöver bara öva lite mera på vissa saker. Annars känner jag mig så otroligt trött i början av veckan så jag måste nu skärpa mig. Det är inte hälsosamt över överhuvudtaget att sitta upp sent under natten. Ju mera du sitter desto mer skadar du din hjärna. >..<

Annars hars jag också hunnit med en hel del annat förutom plugg och stön. Efter gruppexaminationen stack jag till min vän och kollade på The Hunger Games Mockingjay Part 1 och några timmar senare stack vi till Finnkino för att se Mockingjay Part 2 (lol). Tyckte att andra delen var bättre än 1:a. Det var väldigt roligt att se filmen nog.

Var också på på efterfest kl. 12 på natten. Hade inte alls planerat det men eftersom min vän var där och jag bodde bara 60-70 m bort lol så why not... XD

Shopping
Denna vecka har jag varit till en annan loppis. Jag hittade en blommig tröja och en otroligt snygg stickad tröja! Köpte också en tomteluva för att jag behöver en så småningom. Jag borde nog dock sluta köpa så mycket kläder. Jag har säkert tjugotals med varma gulliga stickade tröjor nu. Dom är ju i alla fall billigare att investera och samla på än lolita kläder. Dessutom  mycket mer praktiskt och vardagligt speciellt om man bor här på kalla områden. Det finns så oändligt många fina kläder...både från nätet och från loppisar. Bilder kommer senare!



Anime/Manga
Denna vecka har jag försökt se igenom Aldnoah Zero. Helt OK anime... den påminner mig om något men jag kommer inte på vad :/ ...Evangelion maybe?

Har över överhuvudtaget inte hunnit läsa nya manga serier. Just nu under denna vecka lånade jag Fairy Tail (vol. 6-10) för att inte lämna den serien på hälft för länge hahah.
Annars gör jag mitt bästa med att hålla igång med allting.

Inga kommentarer: