söndag 29 november 2015

1:a advent

Studieliv
Denna vecka har det kändes det inte lika tungt. Torsdagen och fredagen var de tyngsta dagarna. Jag sov typ ½-1h mellan torsdagsnatten till fredagsmorgonen.
På fredagen var det seminarium, examination och deadline för ett skriftligt fackuppsatsoch glöggfest.
Seminariet gick bra. Examinationen klarade jag av och fackuppsatsen lämnade jag in kl. 20 efter att ha stridit tillräckligt nog med Word inställningar. Sedan stack jag till glöggfesten kl. 21.
Det var helt trevligt o träffa och fira allt skit med en glöggfest. Så vi drack och pratde tills klockan var typ 3 lol.
Det känns så otroligt skönt nu att veta att det inte e så mycket kvar man behöver göra och att det är snart jullov. Sist men inte minst att jag snart flyttar till Uppsala för att studera farmaci!! YESSS

Shopping
Har inte shoppat något speciellt denna vecka.


Anime 
Började kolla på Nichijou.

Inga kommentarer: