söndag 27 september 2015

Veckoslutsrapport

Jag börjar med en veckoslutsrapport idag. Insåg först nu att om jag vore skriva både en vecko- och månadsrapport så skulle jag hamna o skriva månadsrapporten i mitten av veckan vilket krockar med studiedags-rapporten. Så istället för att för att pressa mig själv att skriva 2 rapporter inom en dag kommer jag att växla mellan vecko-och månadsrapporten.

  • Om den sista dagen i månaden infaller på en lördag/söndag, alltså på veckoslutet skriver jag en månadsrapport.Annars så gäller bara veckoslutsrapporten C: 

Denna vecka har jag planerat och tänkt mycket på nätshoppande och i stan. Jag har köpt en hel del saker från butiker. Denna vecka var också en förkyld vecka. Jag hade svårt att koncentrera mig på studierna då jag e så så uppblåst i shoppingvärlden men annars tycker jag att veckan har gått lagom bra. Jag börjar verkligen komma in i rutinerna igen känns det som i alla fall.

Köpta grejer denna vecka
  1. Owari no Seraph Manga Vol.1 (Fantasiapelit)
  2. Ice cream timer (Tiger)
  3. Klistermärken (Tiger)
  4. Yoga matta (Tiger) 
  5. Träningsboll (Tiger) 
  6. Akvarellblock (Tiger)
  7. Bananparaply (AE)
  8. Svart kaninmössa? (AE)  
  9. Bok: Ta hand om min mamma av Kyung-Sook Shin (PK) 
  10. Hårsmycken från (PK)
Animen som jag börjat se på denna vecka: God Eater 




Inga kommentarer: