tisdag 15 september 2015

Veckoslutsrapport? ;o

Det e viktigt att man har koll på vad man håller på med. Jag vet inte hur mycket jag riktigt orkar skriva men det vore bra om jag börjar ha regelbundna skrivrutiner också genom att genomföra dags- och veckoslutsrapport. Jag gjorde iaf studierapport på min studieblogg i början av året som kändes ganska hyfsat så jag tänkte fortsätta att iaf försöka återuppliva den bloggen igen nu i september med daglig studierapport iaf.

Medan jag tänkte på det kom jag fram till att det vore jättebra med en helhetsrapport typ vecko-/månadsrapport på denna blogg. det vore kanske inte så dålig idé heller för då får man en översikt och sammanfattning på vad som hänt och vad man sysslat på med under veckan/månaden. Det beror förstås också på hur mycket jag orkar. Inget måste men alltid nyttigt you kno? C:

Så här tänkte jag bygga upp min skrivrutin:
Studierapport varje dag på min studieblogg ~ 5-15 min
Veckoslutsrapport varje söndag ~ 15-30 min
Månadsrapport sista datum på varje månad ~ 15-30 min

Förutom skrivrutin lägger jag också mina andra rutiner lololo jag menar....why not?

Mat och dagsrutin: 
Frukost kl.  7-8 - Flingor, mjölk och te!
Lunch - vid studentrestaurang
Mellanmål 14-15 - frukt
Middag 18-19 - eget val
Yoga 7 min
Ögon massage
anime ½-1 h / dag 

Läsrutin: 
1 manga volym / dag
1 bok/vecka
½ h tidningsläsning om möjligt

Sovrutin 
Senast 12! 7-8h

Studieloop:
På bibliotek om möjligt
½h studie - paus 5 min - loop

GO SNAILSHITT!!

Inga kommentarer: