tisdag 29 september 2015

Happy Birthday to myself !

Japp så var man 1 år äldre. Fy fan

Var lite stressad idag. Planerna gick väl helt okej på morgonen men orsaken till att det tog lite längre tid var att jag somnade så sent inatt. Jag kände hur kraftlös och trött jag var men motiverade mig själv att kämpa på och få mina saker gjorda. Annars blir konsekvenserna inte bra därefter. Det bara tog längre tid än planerat.

När jag kom till skolan möttes jag av en vind av Grattisar av sjuksköterskegruppen. Jag blev helt paff för jag trodde att ingen skulle märka hahah XD men det bra nu. Mer än halva dagen har gått och om några timmar går det tillbaka till en helt vanlig normal dag. Förhoppningsvis kanske jag kan stöta och skypa med min mamma ikväll.

Det skulle vara roligt att se och prata med henne. Har inte haft tid och tillfälle att snacka på länge...och jag undrar hur hon har det ;o


Inga kommentarer: