måndag 3 augusti 2015

Sommarledig ! YAY

Igår avslutade jag mitt sommararbete. Denna sommar har faktiskt varit ovanligt lugn för jag har inte hängt runt med någon och festat ...och kanske den sommar som jag inte spenderat lika mycket pengar på kläder men jag har minsann ändå köpt en hel del iaf lol men mestadels på rea och loppis förstås :D
Jag har förstås inte ännu minskat min shopping lista från nätet. Det finns en hel del kvar att köpa där XD 

Idag sov jag och rensade blåbär och lagade mat hemma. Det kanske känns nu lite tomt och länge tills skolan börjar men jag kommer säkert på någonting att göra under de kommande veckorna. Speciellt finns det ännu många tecknade serier som jag borde hinna ikapp. Speciellt har jag funderat på att ÄNTLIGEN börja se igenom Steven Universe, Gravity Falls, resten av AT och en lång lista av en massa anime och manga serier och det blir nog skönt att verkligen få sätta sin tid åt det igen + sketcha och teckna. hyahay !


Inga kommentarer: