söndag 13 oktober 2013

Mooo

De var ett tag sedan jag skrev här på min blogg. Nummer 13 e säkert min otursnummer fastän det inte är på en fredag. Nämligen min mori kjol fastnade i min jäkla cykelkedja två gånger idag då jag for ut till stan. Som tur kom det 2 främlingar som hjälpte mig att ta bort kjolen från mig sedan på hemvägen fastnade det igen fastän jag hadefjort en knut på det och det var ännu tills mitt i centrum. Hamna o ta bort kjolen från mig vilket var lite awkward men som tur hade jag tjocka yllestrumpbyxor på mig så jag flasha inte och det var mörkt huehue

Studierna går väl helt okej men inte riktigt som jag hade tänkt mig heller. Jag skulle så gärna  ha lust o prova studera någonting annat just nu och ta en halvårs paus från ÅA om jag kommer in i en av studierna i Sverige? ;o

Vet ju dock inte vad jag ska göra med alla de möbler och kläder jag har här. Jag får väl helt enkelt lämna det hos någon vän öhöhö eller hos min bror men dom hamnar också att flytta denna år lol så vi får se eller så säljer jag bort lite möbler men inte mitt skrivbord för den e mitt drömskribord typ så helst ska jag nog försöka flytta den någon annanstans om det e möjligt >.<)/

Ny kategori på min studiedagbok: Matrecept 8) fufuf
Åbo har fruktansvärt mycket materbjudanden Im just saying >.<

Det känns riktigt höstigt nu när löven e på gatorna och trädlövena e färgade i gula röda nyanser. Borde ta lite mera bilder av Åbo staden maybe?
Det e iaf jättefint runt domkyrkan 8)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Kom ti Umeå :P

Johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.