torsdag 17 oktober 2013

Lolita Overload !

Ehh förbaskade lolita klänningar jag kan inte sluta köpa >;o det e sjukt svårt för mig och inte låta bli att inte köpa en förbaskade lolitaklänning eller kläder från taobao. Ugh men jag ska bara slutföra mina några av mina koordinationer och så får det vara stopp på hela taobao shoppandet.

Min garderob kommer annars att översvämmas av alla de japanska modestilar jag nu följer >.<)/
Varje gång jag ser en lolita klänning jag gillar så har jag en så förbaskades lust att koordinera den  och sen köpa alla saker till den its ugh till alla teman från unicorn, bunnies, classic goth omfg I can't explain. Jag vill bara ha alla lolita klänningar helt enkelt XD men jag måste verkligen tänka lite realistisk och inte köpa allt jag vill ha >:c förbaskade hjärna nu får du sluta tänka på lolita kläder och annat mode skit 

Jag e i princip beroende av det för det finns så mycket skit där >:c
Nu får det helt enkelt räcka. Fraktkostnaderna kommer o va sjukt dyr btw  <.<

Inga kommentarer: