söndag 29 september 2013

21


Happy B-day?
JAha nu e jag 21 år... som folk säger att det typ e bästa åldern heheh men det känns inte så speciellt ändå. Fick tänka på min favorti koreanska tjejgruppen 2NE1 som står för 21 lol
Denna "speciella" söndag kommer jag inte att göra något speciellt särskilt eftersom det är en söndag så tar jag det lugnt. Min kompis kommer på kvällen med sin katt och skall spendera resten av kvällen med någontin gott och mysigt. Kanske mina föräldrar ringer till mig på Skype med lite söta små hälsningar och andra söta människor som gratulerar mig på fb, skype och tumblr. :3


Hade en krona på huvudet :3
Fredagen festade jag med en kompis. Jag glömde dock att ta bild på hur jag såg ut men iaf .... kommer o ladda upp en bild någon gång senare weehee..Oja vi provadep å ett nytt ställe i centrum men det var otroligt lite folk på den källen och jag var som vanligt ganska nykter fastän jag drog i mig 3-4 drinkar och en shot...på dansgolvet dansade jag som vanligt som en galning. Jag var först lite rädd att dansa för jag hade typ skyhöga klackar på mig men till min förvåning kunde jag nog dansa ganska bra ändå xD 
Drinkar och shots!



På lördagen låg jag havdöende på min säng. sedan gick jag och handlade lite mat och förstås en jordgubbs Pocky nom nom nom !

 Japanska kursen och japansk tekonstkursen startades denna vecka och intressant var det. Jag höll på att få ett skratt anfall under japanska lektionen då jag jobbade med en grabb som hette Dick. Han var förstås inte en dick i verkligheten. Super trevlig grabb som kunde otroligt bra japanska euh och tipsade mig lite saker och ting.

Sedan var jag cokså med på en japanska tekonst kurs. Det var skitkul det också. Samma lärare också. Måste säga att läraren verkade riktigt trevligt och hon ser så jäkla gullig ut med typisk japansk hårstil. JAg hade på känn att hon inte var van o undervisa så hon rabblade på ett invecklat sätt som om vi borde veta mycket om Japan på förhand.
Japansk tekonst materialo.o

Iaf jag har nog haft ett bra veckoslut hittills. Ett bra sätt att fira de sista veckoslutet i september och fortsätta livet som en 21 åring !

Inga kommentarer: