söndag 4 augusti 2013

Duva ?!

Den här duvan kom mittiallt landande imorse när mamma rensade blåbär. Det är ovanligt att se en duva här i byn och jag har aldig någonsin sett en duva här i Krombi över huvudtaget. Lol borde inte dom liksom vara i stan ?!

Konstigt att det kom en väldigt tam ensam duva i närheten av mitt hem. Den flög bort efteråt men kom tillbaka på kvällen men min syrra skrämde bort den. (idiot) Skulle ha varit så roligt o få besök av en duva då kajfamiljen som brukade kläcka ungar varje vår mittiallt inte kom tillbaka längre.

Igår var jag i Jäppis och i Kökköla på kvällen för att träffa några bekanta gamla vänner o äta vid Pedrinas. Det blev en räk burritos för mig oja det var gott och en alkoholfri dryck i en bar efteråt. Sedan satt vi o lyssnade på folk som sjöng på karaoke osv. lol



Inga kommentarer: