lördag 17 augusti 2013

Äntligen ledig: "Coccokon"



Tja efter en intensiv 9 dagar i sträck arbetsvecka fick jag äntligen en ledig dag från jobbet.

Usch jag skulle helst inte vilja arbeta 9 dagar i sträck en gång till för jag var så trött på det. Redan 6 dagar veckan kändes urjobbigt. Dessutom var det brist kvällshoppon emellanåt så det var sjukt tungt o springa från den ena ändan till den andra. Usch

Det e nu exakt 2 veckor kvar tills jag åker tillbaka till Åbo. Det kommer att bli ett tufft år för jag har liksom kemiproblem. Jag har kemiskräck fastän jag går på en biokemilinje. Det känns som om jag e helt på fel utbildning. For real. Jag har ingen aning om hur jag ska fortsätta. Borde jag försöka klara igenom grundkemin? Jag vet inte kemi känns så jobbigt och invecklat just nu för mig. Skulle gärna vilja ta en paus. -.-)

Å andra sidan var det "Coccokon" i KOkola. Lite folk var det när jag kom dit 3 tiden. Men dom hade väl lite program, föreläsningar och småpyssel i varje klassrum. Träffade några av mina bekanta kompisar där efter en stund och umgicks där tills klockan var halv 6. Vi läste lite manga, köpte smågrejer, sjöng karaoke så det var väl helt okej. Det var folk i alla åldrar där. Skulle dock varit mycket trevligare med lite mer folk idk. haha



1 kommentar:

Carrotten Stewart sa...

i wish i was theree ahahaaa med min journey o trolla på 8D ohh well nästa år bara, LOL verkar luungt där men kul ^^