söndag 27 januari 2013

Taylor Swift låt hela natten

Någon i huset spelade repetitivt Taylor Swifts låt I knew you were in trouble typ till klockan 4 på morgonen.
Jag satt och bläddrade igenom väskor på tori lol och undrade när kommer dom att sluta spela. XD lol
Ska handla igen idag och sen försöka vinna på en auktion på huuto lol
Hoppas att jag får den. Det är nämligen en skitgullig portfölj som jag hittade. Håller tummarna att jag får det. Dessutom hittade jag en cool väska från H&M igår men jag vet inte alls om jag ska köpa den e.e
Den e inte ens på rea och det finns bara en kvar D: fan men det kanske finns i dom andra H&M butikerna. O.o


Ska läsa igenom ekolog kapitlar ur Life boken och anteckningar för jag ska tenta på onsdagen :3
Yay~ lol

Anyways Jag kommer att bli pank.




Inga kommentarer: