onsdag 16 maj 2012

Skolavslutning vid VNF

Jobbig jobbig vecka har det varit. Allergin sitter fortfarande kvar i ansiktet och jag hamnar att snyta hosta ut slemmet varje da och ögonen svider varje kväll. Trots allt hann jag packa och städa nästan alla mina grejer för att flytta till min brors lägenhet i Esbo och studera till urvalsprovet. en vecka kvar tills farmaciurvalsprovet och 2 verckor kvar till urvalsprovet i Åbo Akademi. Det kommer att bli intressant. Jag fick lov av min lärare att låna hans kemiböcker för yttarligare fördjupning och granskning innan urvalsprovet så jag hoppas att jag hinner igenom allting. Det var otroligt mycket som jag hamnade att packa och tunga grejer o bära men trots allt  kom jag ändå fram till min bror. Jag glömde dock laxarna i frysen men whatevs ...
o(≧ω≦)o
Snailshit

Inga kommentarer: