onsdag 9 maj 2012

Jävla fucking björkpollen + de som smittar sjukdomar

Jag har såå fucking lust att skjuta varenda björk just nu !!!!

I går märkte jag att ögona började svida och klia så det var ett tecken på att vårens björkar håller på att fucking pollinera. Jag hatar den säsongen mest eftersom jag är björkpollen allergiker känns det som ett jävla helvete när man vistas både ute och inomhus. Dessutom var två av mina vänner halvsjuka så kanske jag hade smittats av dem också Dx

Jag köpte förstås antihistaminer igår för att lindra problemet men idag fick jag fan täppt näsa som fan rann hela kvällen.Som tur hade jag köpt nässpray men fan det började rinna igen efter ½ timme typ. Det tog dessutom en evighet för mig att läsa igenom ett fucking kapitel i den där jävla anatomiboken . Dessutom var det ett av de kapitlen som jag hatade mest. Stressad av allting fick jag nog snabbläst till slut men jag kommer knappast att komma ihåg någonting av det.

 Imorgon har jag en  ungerfär tre timmars simulerad biologiprov i skolan. Sedan på kvällen har mina vänner och jag ha picnic party på parken om vädret tillåter. Jag ska bjuda på kokosbollar och så delade 2 av mina vänner pengarna på kräftor och chips. En har lagat skinkpaj och havreflarn och den andra köpte limsa. Jag själv ska fira med lite cider kanske... vad för slags cider är gott? Jag har ingen aning ...jag får väl bara prova fram O.O)/

Men som sagt FUCK YOU POLLEN FUCK YOU!!! ARGSH

o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: