måndag 2 april 2012

Fuck my life!

Från och med april måste jag verkligen skärpa mig och satsa på studierna WARYUSjhd  ja ...det finns så mycket som jag måste läsa till urvalsproven så om jag inte sätter fart på nu kanske det blir för sent. Jag har ingen tid kvar och jag hade som mål att läsa igenom allt innan april månaden tar slut. Varför tappar jag alltjämt motivationen då det är dags att plugga och då tiden för urvalsprovet närmar sig.

Jag blev också förvånad över hur mycket snö det fanns idag på morgonen. O_O WTFFF borde det inte vara vår?! Va i helvete det borde vara grönt och snön borde vara borta e.e) ughhhdsa jag börjar bli stressad nuförtiden. Det får inte hända igen så jag ska försöka tänka på positiva och sluta tänka på hur skit jag är. Fuck that shit och get to serious business !!  

Fuck my life!!!



o(≧ω≦)o
 Snailshit

Inga kommentarer: