onsdag 11 april 2012

Derp....

Plugg plugg och igen plugg återstår i schemat för resten av månaden. Det känns urjobbigt och tråkigt men jag försöker mitt bästa på att hålla upp motivationen denna gång och orka plugga tills maj månaden och urvalsproven är över.

 Jag vet inte säkert om jag kommer att ta om studentskrivningarna på hösten. Visst skulle jag gärna ytterligare höja på mina dåliga poäng och vitsord, ja det har jag alltid velat  men ...det känns så konstigt o komma tillbaka igen o skriva det igen och det var typ 2 år sedan jag började med höstens skrivningar.

Har nu hittills läst igenom alla 5 kemi kurs böcker och den där jäkla 600 sidor långa anatomiboken till farmaci urvalsprovet. Mycket återstår ännu att behärska som jag inte har hunnit med. Jag borde åtminstone börja räkna kemi uppgifter istället för att läsa och läsa igenom den där anatomiboken ytterligare en eller två gånger för att hålla minnet fräscht och dessutom läsa igenom alla 5 BIOS böcker till urvalsproven till ÅA och även förhoppningsvis öva på gamla urvalsprov.
  Mycket på gång nu och mina planer har inte gått som jag skulle ha velat att det skulle gå.

 På lördagen i alla fall ska jag och min kompis till Helsingfors och shoppa ...och sedan på kvällen där se på filmen The Hunger Games. Har smått börjat läsa boken för att få lite fatt om handlingen. Så jag kommer kanske inte att ha mycket tid att blogga förrän på sommaren men man kan ju alltid göra sitt bästa. Jag kommer nog förmodligen att blogga i maj men inte lika mycket textinlägg som detta, eventuellt flera musikvideon och bilder dock :3

o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: