söndag 13 december 2015

See you next year in Uppsala !!

Studieliv 
Denna veckas stress var att skriva mikrobiologidagboken 
En jävla vecka kvar tills jag flyttar ut, åker hem. Lämnar mitt studieliv i Åbo och flyttar fanken till Uppsala !!!
Jag e dock fortfarande bostadslös i januari så jag behöver snabbt söka upp någonstans att bo i några veckor (>.<)

Jag kommer också att sakna mina vänner så otroligt mycket som jag lärde känna så nyligen på hösten. Vi kunde ha haft det så otroligt kul tillsammans hela året och här sitter jag och grubblar och blir panikslagen över mina planerade val och ångest. Visst skulle jag kunna bara dissa möjligheten att studera i Uppsala då jag redan börjar trivas så otroligt mycket med mina vänner här.

Om det faktiskt skiter sig i Uppsala så flyttar jag tillbaka lol men jag kommer att släpa efter studierna då men det gör inget. Jag har ju mina kära vänner där som kan hjälpa mig att komma tillbaka på fötterna i snabb tid. Förhoppningsvis!

Japp, jag är antagen till receptarieutbildningen i Uppsala (för tredje gången gillt lol). Det kommer att flyga ut pengar från mitt konto fr.o.m nästa år lovar jag. Inte billigt som sagt att bo i Uppsala men jag ska göra mitt bästa.

Nya erfarenheter, nya utmaningar påväg!

GO SNAILSHIT!!!

Inga kommentarer: