onsdag 1 januari 2014

2014?

Wannabe HArd Gay

JaaaaaaaaaAAAA 2013 e över !
I överlag har 2013 varit en ganska jobbig år för mig. Studera det som jag inte vill studera. Shoppa och handla. Betala för hyran under sommaren det var mycket jobbigt och min ekonomi verkade aldrig gå någonstans. Jag hoppas att allting ordnar sig nu denna år. Om inte så ska jag se till att någonting blir till nytta !

Okej nog fanns det ju också fina minnen också men mest kändes det ganska negativt för mig.
Jobbade min sista arbetsdag under jullovet idag. Syd att det inte blev av någon nyårspartay för mig men shit happens and you just move on. Next time yo!

Jag hoppas att jag kan träffa mina kompisar igen så snart som möjligt.

Mål för 2014
  • studera någonting som jag trivs med
  • försöka få tag i harp kurser
  • lära lite flera språk 
  • studera flitigare
  • sluta online shoppa lol 
  • sova tidigare

Inga kommentarer: