onsdag 28 september 2011

Studentexamen i matematik

Vilken lång dag det har varit...Satt och stormpluggade idag till klockan 8 på morgonen för studentexamen i Matematiken...som jag hade förväntat gick det ändå inte så bra fastän uppgifterna inte var så svåra O___o

Oj oj...dessa stunder när man verkligen inser hur mycket tid man egentligen slösar när man skulle ha kunnat nå ett M i studentexamen =,=....


Det känns som om jag inte alls har ändrat alls under den senaste året. Som om tiden har helt stannat eller så är det jag som stampar på samma ställe

Nåjaa men som tur får jag ennu en sista chans att höja studentexamen på våren 2012 ...ska försöka ändra till en livligare och hälsosammare livsstil för mitt dåliga självmående och stress som började explodera i byrjan av året 2011. Jag känner mig helt uslig hahhaa oh well vi får hoppas att jag kan förbättra mig själv steg för steg :3 
Ganbatte!!

Imorgon är det min födelsedag. Fyller 19 år som jag tyvärr inte kan riktigt fira eftersom jag måste läsa till studentskrivningen i kemi. :( FUUUUUUU!!!! D8<
...it's OK jag överlever nog ändå (>3<)

o(≧ω≦)o
Snailshit

Inga kommentarer: