måndag 19 september 2011

Studentexamen i fysik

Aye Aye----Studentskrivningen i fysik ahahaha nuuuh (T_T) Jag satt typ och halvskrattade åt mig själv. Om jag skulle ha pluggat och kunnat räkna skulle det ha gått bra men den känslan är så svårt för mig att nå nuförtiden. Uppgifterna var inte svåra att förstå men ...öööh. bajs!


Det kändes jätte konstigt att komma tillbaka till gymnasiet för att skriva studentexamen... (=,=)
Helt otroligt awkward....både de elever och lärare som man träffar där
Det är som en slag känsla som man inte hör hemma i skolan där mera...som om man var utesluten eller på något liknande vis (O___O)

Blickarna jag fick från de kommande blina abina när jag steg in i idrottshallen var det värsta...dessutom var det ingen av dem som jag brukade tala med under skoltiden ahaha ...vilket är lite synd..ja
men nu 'r det över and let's move on !
GANBATTE!!!
o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: