tisdag 1 mars 2011

Shuuu—- not alot of time left ):

 

Fy fan vad det har gått snabbt! Dagarna rinner bort som tidvattnet…jag har inte ens börjat plugga matte D: De senaste dagarna har ju gått mot pipan :S
Jag vet inte hur jag ska hinna igenom alla matteböckerna inom en vecka för nästa vecka precis på tisdan har jag ju matematik OCH biologi tenten… jag borde ha börjat plugga dem för länge länge sedan. :/ meh vafan …måste nog skärpa mig AARGHGAGHsh men tidningsläsningen och biblioteksbesöken och engelsk läsning går helt bra utan problem. Franskan däremot kommer jag ingen vart heller.
Min internetberoende har inte avlägsnat ett dugg. Fastän hur mycket jag insisterar mig själv att jag ska kolla bara snabbt antingen Facebook eller Youtube så hittar jag alltid på en orsak att sitta lite längre än vad jag borde göra. FACk YOU ! TwT hur ska ja kunna överleva utan dem. BUHUHUHUHU~~~! FUCk YOU säger jag bara.
Har inte bloggat sedan fredan eller vaad? :O Jag har verkligen blivit lat ….På lördagen for jag till stan för att äta vid Pedrina’s med min vän som fyllde 19 år för typ 1 vecka sedan. Maten var som vanligt otroligt smaskigt och gott. Åååh-… speciellt såsen där är tillräckligt kryddigt. Senaste gången jag vär där vilket var på min födelsedag beställde jag limsa och Burritos med räckor som kostade 12,90 €. Denna gång beställde jag …kommer ej ihåg med det var någonting med Meatballs on fire 9,20€ + pepsi och jordgubbsglass som efterrätt. Denna gång åt jag nästan upp allt´…lämnade lite kvar men det var tilräckligt lämplig portion för min mage :D så jag var egentligen riktigt nöjd denna gång. Förra gången lämnade jag nästan halva portionen kvar pga av att vi babblade och skratade så mycket. XD men det lämnade förstås många minnen kvar … :3
Olyckligtvis fanns det inte någon cabin som vi kunde sitta utan vi fick nöja oss att sitta någonstans vid ett bord. När jag och mion vän kom dit var det förstås lite halvfullt redan men omg jag skulle ha kommit kanske ½ timme senare skulle vi inte ens få någon plats att sitta! :O det blev som helt proppfullt när vi sattoch åt vår mat. Helt otrooligt. Precis som förra gången beställde vi maträtterna på engelska vilket jag tyckte att var mycket roligare och lättare. Man kunde ju förstås lika bra beställa på svenska men …jag tyckte att det är nyttigt att få använda engelska lite då och så i livet för annars är det ju nästan onödigt att lära sig engelskan om man inte har någon använding för det heheh ;D
 Sedan efter det var jag lat som vanligt. Jag skulle så gärna vilja blocka mig från alla kända sajter osm Facebok, Mangafox, Youtube osv,.. för att få kontroll över  den jävla läsningen till studentskrivningar. Jag svär på att jag är typ den mest lata eleven som inte har kommit någonstans med min jävla läsning ARGHGh fan då alla i familjen måste ha så jävla mycket ljud. Jag tänker absolut slänga ut min lillasyster från och med idag och läsa ut henne ur rummet hur mycket hon än gnäller så får hon sitta och leka därute i vardagsrummet! D<

Senare idag ska jag fortsätta med biologi och sist matten som jag försöker förbättra mig :/ Vi får hoppas att allt går väl

Ja… det var det jag ville berätta om idag ….Jag ska försöka öka takten lite grann och plugga hårt ….innan det är försent :3 GANBATTE NEE???! :3

Inga kommentarer: