onsdag 2 mars 2011

Försöker kontrollera mig själv ...):

Det var ovanligt att jag vaknade redan vid 9-tiden idag men jag fortsate att sova till halv 10 på morgonen. Försökte läsa lite franska ord och texter men kom ingen vart. Jävla franskan borde få smisk >:O
Till lunch åt jag gröt idag. Inte så mycket speciellt har hänt idag. En vanlig tråkig dag. Jag fortsätter att försöka hålla mitt schema. Igår äntligen fick jag igång matten. Jag bläddrade igenom snabbt första och andra matteböckern men hann inte räkna. Som vanligt blev jag uppslukad av facebook och youtube.



Sedan efter lunch stack jag till biblioteket för att läsa tidningar och engelska. det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig eftersom jag kom 15 min försenad till biblioteket efter att jag sökte efter mina förbannade handskar som försvann på söndagen. När jag kom till biblioteket försökte jag läsa Huvudstadsbladet men till min besvikelse blev mina ögon så trötta. Jag var tvungen att vila och blunda i en timme! D:

Det var förstås också mitt eget fell att jag inte for och lägga mig tidigt. ): Jag är fortfarande uppe alltför sent på kvällen.Jag fattar inte hur jag kan vara uppe ända till klockan 3 på nmorgonen ):. Vem skulle riktigt orka göra det varje dag? min hjärna håller på att bli tokig. Helst vill jag inte heller gå till någon skolpsykolog för hon skulle bara kontakta mina föräldrar att hålla koll på mig och det tycker jag inte ett dugg om. Jag vill lära mig att kontrollera själv :3 Så idag ska jag nog försöka sova tidigare om det är möjligt.

Engelskan gick väl lite sämre än igår men det behöver jag inte oroa mig eftersom jag är rätt säker på att jag kan klara av studentskrivningar i engelskan helt bra, om inte någonting helt bajs förjävlig text kommer i vägen :P Och det finns ju massor av engelska texter så no problemos baby! I can do it!

I går näer jag kom hem bad min pappa att kolla om vi hade fårr någon post i postlådan. Som vanligt stack jag till postlådan och kollade vad som fanns där. Till min förvåning så hade smycket som jag beställde från eBay kommit fram. Jag beställde ett jordgubbsmycke från en grabb från eBay. Det tog ju som fan typ en månad innan den kom fram hit för jag kom ihåg att jag köpte det redan före vändagen vilket var den 14 februari och kom fram 1 mars! :O Jag trodde att smycket skulle vara mindre men det var det inte heller. Dessutom var jag helt shockad av hur fin och gullig den såg ut. Precis som i bilden måste jag säga. Troligen kommer jag nog att beställa mer från den där grabben eftersom han sålde smyckena urbilligt …dessutom utan fraktavgift!! Glömde att säga att jag betalade för jordgubbsmycket för under 1 €! ca 78 cent om jag kommer ihåg rätt. :3

Jag ska ladda upp bilderna senare …. men det var det jag ville skriva om idag !
GANBATTE NEE~~! :3

Inga kommentarer: