lördag 30 december 2017

Ganska död

Den här bloggen e ganska död nu. Jag har länge funderat och för mig har jag hittat andra sätt att dokumentera mina dagliga aktiviteter. Dock skriver jag inte så mycket om mina tankar här heller längre. Oftast hamnar dom mera på tumblr eller på något forum där jag kan diskutera det tillsammans med andra.

När jag tittar tillbaka till mina blogginlägg här på blogspot inser jag hur otroligt barnsligt jag skriver. XD Det känns som att jag aldrig utvecklat mitt skrivande och mitt innehåll i denna blogg så det kanske ändå är inte värt att försöka få in läsare på min skitblogg. Jag har inte heller så starka åsikter eller varken vackra texter eller bilder att visa som skulle väcka intresse. Så vem läser egentligen mina inlägg här då?

INGEN

Förstås e det ju kul att blicka tillbaka för att komma ihåg vad man varit med och skrivit om men det kanske inte är det viktigaste för mig just nu. Jag e en person som vill gärna lära mig nya saker bara om jag får ge mig lite planering och tid. Det e väl kanske det jag alltid velat fokusera mig på, så förmodligen kommer jag att fokusera mera på min blogg på wordpress än här på blogspot lol (gillar inte layouten här men vill ändå behålla det xD)

Men ja den här bloggen kommer att finnas kvar men jag kommer kanske inte att uppdatera nå mycket tillsvidare. Kommer ev. att starta en ny blogg vid nyårsskiftet

Inga kommentarer: