söndag 22 januari 2017

BTS

Studieliv
Yao nu e min långa jullov över och jag åker tillbaka till Wasa imorgon.
Skolan startar igen på tisdag kl. 10 där vi får bekanta oss med nya utrymmen i den nyrenoverade skolan.
Jag har rullat mycket våårruulllar denna vecka. Min mamma börjar nog vara ganska fullt sysselsatt även om hon e arbetslös... vilket e helt bra att hon får vila ut tills sommaren innan hon ska börja söka jobb igen. Jag hamnar väl att försöka hitta jobb själv också och hoppas på att jag kan hitta sommarjobb i Coccola elr Vasa... möjligtvis om jag hinner mästra min finska (igen) så kan jag söka till ytterligare fler ställen ex. oBå och Sbo :D

Shopping
Shoppat mest på loppis. Jag hitta en mörkblå overallkjol och en gullig pompom halsduk XD


Anime, Manga & Spel
Denna vecka kollade jag färdigt HQ!! S3 och YOI. Sedan började jag kolla på Gintamas nya säsongepisoder och ja det var rena nostalgin :D

Inga kommentarer: