fredag 18 april 2014

Whem I'm bored I dress up in pretty clothes


Jag tror att jag aldrig skrev om denna lolita klänning men det tog ca 2 månader för Lady Sloth att sy den för mig. Själva klänningen e självdesignad av mig. Känningen passade helt bra på mig.. fasten själva axlarna e lite lösa men annars helt bra. Skulle kanske vilka korta av ärmen i framtiden men vi får se. Bara om jag orkar och har tid ja. Hihi



Jag brukar faktist inte klä mig så mycket i lolita som jag hade tänkt. Jag trodde att jag skulle bli mera av en lifestyle lolita men det e för tidskrävande... (._.) och det drar jävligt mycket uppmärksamhet i stan.

 Jag e mera intresserad av mori och dolly kei  och gullig stil nuförtiden. För att det e så mycket lättare att hitta kläder av dom stilarna här. Så mycket mera variationer och så mycket billigare. Dessutom så får man själv vara lite mer kreativ. Lolita e väldigt dyrt... så jag kommer nog att sluta samla på dessa kläder. Dessutom tar dom så mycket utrymme och tid. Resultatet blir mera negativt än positivt.



Inga kommentarer: