torsdag 20 mars 2014

Focus


Hej det var väl ett tag jag riktigt skrev ett ordentligt inlägg på senaste tiden. Jag har emellanåt haft en brinnande motivation och emellanåt har jag varit så lat att jag inte gjort någonting vettigt hela dagen. Just nu e jag på den gamla dåliga vanan igen. Shoppande och allt skit. Vill vill så gärna köpa ett par grejer >.<

Min sommar verkar mycket osäker. Jag hamnar o söka ett nytt sommarjobb . Försöka hyra ut min bostad, ansöka till skolor, läsa plugga till tenter och en massa annat halvfärdigt på gång. Jag kan inte börja derpa här nu. Det är allvarligt nu och jag verkar inte ha fattat det än.

 Jag ska ta en paus från allt derpande nu tack och koncentrera 300 % på skolarbetet. SERIOUS MODE ACTIVATED. Jag tänker sluta oroa över mina vänner och familjkris för det har jag gjort så mycket under den senaste tiden. Jag blir deprimerad själv annars. Sluta slösa tid på det snailshit -.-

Jag har också börjat använda en ny app som heter Meow lol men hette egentligen Minus . Jag tycker faktist att den e gullig och nice? Fullt av selfies där HAHAHAH Åtminstone så tycker jag att den påminner ganska mycket om instagram när det gäller bilddelning men lite bättre än så för att man inte behöver beskära det till tråkiga kvadrater och adda en massa filter. Man kan chatta med en massa främlingar också lol och träffa/söka/stalka människor från hela världen typ haha deerp derp. Goodbye instagram och allt internet happenings för tillfället. Jag kommer tillbaka aktivt i juni förhoppningsvis ? :D

Hejdå, ha det så bra allihopa och lycka till mig själv.
Ganbatte ne ? !

// Snailshit

Inga kommentarer: